you don't know what you got until it's gone

Idag har det hänt två helt olika saker som har fått mej att tänka på ordspråket
"you don't know what you got until it's gone"
1. Jag övningskörde och ett av däcken fick punka.. alltså jag tänkte väl inte på att däcket kunde gå sönder när jag körde, det borde jag tänka på mer eftersom att det är pengar och tid. 
2. Jag tror jag nyss förloratt en kompis. En kompis som fick mej att växa varje dag, en kompis som fick mej att må bra. Kompisen har ialafall inte pratat med mej på ett tag nu och det gör ont.. Eftersom att det var skönt att ha judet den kompisen hos mej. Jag kanske borde varit bättre, uppskattat kompisen lite mer.. Dock tackade varje dag för att just han fanns.
Tänkte att ni kunde få se en rolig bild från bilen, så glömmer ni all depp text i inlägget ;)
 xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: IDA Q KARLSSON

Vem har du förlorat? Finns alltid <3

Svar: Tack älskade vännen <3
Nalliz

2014-01-04 @ 15:17:40
URL: http://nattstad.se/idaqkarlsson

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0