utvecklingssamtal

Idag är det utvecklingssamtal för mej... Är så otroligt otaggad då min mentor är ganska sjuk och inte har så bra koll. Det är min spanska och engelsk lärare som sjukskrev sig här för ett tag sen. GAH vad trött jag blir, känner inte att vi får ut något av det heller för den delen. PLUS att vi slutar 14.10 idag men mitt samtal är 16.30 och jag bor långt från skolan så det är ingen idé att åka hem.
Förlåt att jag är så extremt negativ, men jag har haft utvecklingssamtal i 10 år och är trött på det..
Det posetiva kan vara att jag ska köpa en stooor kaffe efter skolan iaf.
 Dagens fantastiska outfit på det

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0