shopping #2

Nu har jag fixat bilder på det jag köpt idag, dock delar jag och lillasyster på en face wash och en face oil som jag då inte fotat. Dock fotade jag inte de för att jag tränade och ville fota allt snabbt och de va inte på mitt rum.
Jag köpte iallafall 2 långärmade basic tröjor från Cubus, ett par jeas från VeroModa och smink från the body shop. Hon som jobbade där idag var otroligt bra! Hon var fantastiskt bra på alla sätt, hon va service minded, trevlig, rolig och jätte fin.
Och idag hade  jag på mej lite kläder som jag köpte igår.
super nöjd!
Nu blir det lite film med min älskade syster!
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0