ojdå

Hej och hallå mina fina läsare! Ledsen att jag inte bloggat något under helgen, men har spenderat den med Charlie och hans  kompisar.
Idag var vi på en racing bana i Eskilstuna som lät folk köra med egna bilar på snö/is bana. SUPER NICE. I fredags var jag och Charlie hos en av hans kompisar som hade en "fest", det var riktigt nice tills Charlie blev trött och ville åka hem. Så otroligt fina människor. Ville aldrig att helgen skulle ta slut. Men imorgon är det skola inklusive ett prov i engelska..
Jaja, det måste bli måndag för att det ska kunna bli fredag igen.
Nu bjuder jag på en yber gammal bild i brist på nya..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0