"I got no one to call couse I'm just playing games with them all"

Det är galet! Jag förstår inte hur vissa människor kan hitta på saker om andra personer... Det gör mej så otroligt frustrerad och ledsen!
Vi hade en uppgift idag i svenska att hålla ett irritiationstal.. Jag pratade om hur otroligt mycket hycklare stör mej... Jag tål dem inte! Om du inte vet vad det är så är en hycklare någon som säger att de är för eller emot något men gör det ändå. Exempel; någon som säger att de är emot mobbning men mobbar ändå. 
Denna jobbiga personen som jag kallat X har gått över gränsen i min värld... X ären hyklare av den värsta sorten, inklusive en lögnare. GAH, det göt ont att veta att X skadar folk runt om mej.
Känns bra att ha en blogg där jag kan skriva ut känslorna lite..
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0