allt blir roligare

När man är trött blir allting roligare än vad det kanske skulle vara om man va pigg/klar vaken. 
Tillexempel denna; 

Steve i filmen är egentligen inte så jätte rolig eller jätte söt, men jag såg den när jag var trött så jag tycker ju det är roligt nu. Haha, Steve.
Idag var jag jätte seg på morgonen och tyckte att allt var roligt, då hjälpte det att Emilia var hyper i skolan. Jag blev ju inte mer seriös av det iallafall! Haha, tack Emilia.
Klart värt att kolla på filmen, den är älskvärd ^^

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha så lite så! :*

Svar: :D <3
Nalliz

2014-01-27 @ 14:29:40
URL: http://larssonemilia.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0