too much

Nu är det massa i skolan igen.. Spanska muntligt prov, svenska muntlig redovisning och religion läxförhör. GAH vad jag blir trött -.- speciellt på spanskan.. Kan ingenting men ska ändå ha jobbigt samtal med läraren -.- 
Men jaja, man ska inte klaga, jag får ju gå i skolan och jag har valt det själv :)
Jag har suttit idag och dagdrömt lite om att flytta hemifrån, är så sugen på att ha egen lägenhet och ta hand om mej själv lite :) Klagar dock inte på hur det är här ^^
Här har jag hittat en mysig bild på tumblr
 Såhär kommer jag (förhoppningsvis) leva om några år!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad mysigt :)

Svar: Vist ser det underbart ut? :)
Nalliz

2014-02-04 @ 04:34:11
URL: http://liveticalifornien.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0