tack!

Igår var nog den bästa alla hjärtans dag på länge.
Den började med smörgåstårta hemma med familjen, lite utdelning av alla hjärtans dag presenter, sen åkte jag in till centrum och träffade Emilia och Perra. Vi skulle hämta en surfplatta som Emilia vunnit och på vägen dit fick vi alla en varsin goodiebag (lägger upp bilder på den sen) sen skulle vi hem till Perra men innan det köpte vi med oss mat. Jag och Perra delade på en SPICY HOT och Emilia köpte en SUB. Så vi åkte hem till Perra och åt innan vi satte oss i en av deras stugor, pratade och lyssnade på musik. Vi pratade om allt som behövdes prata om.
Tack mina älskade vännrer för att ni finns!
Ursäkta dåliga bilder, men tog med mobilen 
 

Kommentarer
Postat av: Katta

Fin blogg!

Svar: Tack så mycket! :D
Nalliz

2014-02-15 @ 14:59:11
URL: http://shettisdrottning.blogg.se
Postat av: Pauline

mysigt :)

Svar: Det var det verkligen :)
Nalliz

2014-02-15 @ 17:50:47
URL: http://lillafrokenhurtig.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0