kidding?

Igår hade jag världens värsta uppväckning.. kaos. Därav det jobbiga inlägget sådär på morgonen. När jag kom till skolan var jag bara trött på människor i allmänhet och hade tråkigt humör, men som tur är finna Emilia. På sista lektionen, matte, fick hin mej att skratta, jag glömde allt och hon bjöd med mej till Subway. Vi tog med oss Perra dit oxå. Efter det tränade jag bort all aggression och det ledde till träningsvärk (wei)
Idag vaknade jag upp utan kaos och var så OTROLIGT trött.. Jag åt inte frukost innan jag åkte till skolan, omnade på bussen och just nu.. Jag orkar knappt hålla ögonen öppna.. BLÄ!
 Stannar gärna här...

Kommentarer
Postat av: Emilia

<3

Svar: <3
Nalliz

2014-02-05 @ 09:20:32
URL: http://larssonemilia.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0