give me more

Som vanligt tar studiebidraget slut allt för fort och jg har ju inte lyckats få något extrajobb ännu.. Jag har lusta att ha obegränsat med pengar så att jag skulle kunna köpa alla kläder jag vile! Jag har ju hittat min stil lite, men utan pengar är jag kvar i den gamla. BLÄ! 
Jag har hittat min stil och det är en blandning mellan Keela/Caty stil och Emilias stil, alla tre har inspirerat min stil på olika sätt, så himla glad att de finns! 
Här kommer lite bohemian bilder.
Den sista bilden är från Emilias nya blogg, den hittar du HÄR eller om ty trycker på bilden!

Kommentarer
Postat av: Patricia Karlsson

Om pengarna är slut kanske min tävling är något för dig? =) Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna en valfri bikini från TO DIE FOR!
Var gärna med och tävla om du vill!! :D

Svar: Jag kollade men hittade ingen jag ville ha :/ Dock var det en jättebra tävling :)Kram!
Nalliz

2014-02-25 @ 20:54:48
URL: http://patriciakarlssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0