get better

Inte varit sams med alla på senste tiden då skola pressat mej samt vissa relationer till kompisar. Men just nu sitter jag i min ensamhet, äter lite  fikon, motsvarande skorpor och dricker te och bubbelvatten. Om ca en timme går bussen in till stan där jag, AmeliePerra och Elin ska äte middag innan vi åker vidare till Lovisa för att fira henne. 
Jag måste tacka PerraElin och Emilia för igår! Det var jätte mysigt. Jag och Emilia tog en buss från köpcentrumet in till stan för att jag skulle hinna med min andra buss, men när vi kom fram kom jag på att min buss skulle gå om ytterligare en timme. Så jag och Emilia gick in på HM där vi alla 4 varit inne på köpcenrumet. När alla var inne såg jag en tröja jag ville ha, men hittade den inte så jag kunde köpa den. När jag och Emilia gick in i stan hittade jag den och det var den sista! Då blev jag lycklig!
 från Gina Tricot
från Gina Tricot
 Tröjan jag letade efter plus en, enligt mej, söt och charmig kjol från HM

Kommentarer
Postat av: FredrikT

älskar den med hunden! :D

Svar: Vist är den häftigt? :D
Nalliz

2014-02-01 @ 16:56:56
URL: http://fredrikthelin.blogg.se/
Postat av: dite

den gula peplumtoppen var ju hur fin som helst!

Svar: Vist är den ^^ somrig :D
Nalliz

2014-02-01 @ 22:48:01
URL: http://affys.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0