ett klart, ett kvar

Imorse gjorde klassen juridikprovet, känns ju lite halv dant... Nu är det ett prov kvar; samhällskunskap,
det lär ju gå sämre.. USH! 
Fick precis reda på att det är obligatorisk närvaro nästa torsdag.. på en teater?! Jag går i tvåan på gymnasiet, inte på långstadiet. Blir så trött. Denna tid skulle våran klass dessutom ha matteprov, men det blev uppflyttat till fredagen och sen blev det dubbelmatte torsdagen efter det. Jo men kul, verkligen.. verkligen. 
Funderar på att fixa lite med bloggen ikväll när jag inte ska träna, eftersom att jag tränade lite snabbt imorse. 
Och imorse var den bästa morgonen på länge!
 

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Hoppas du får bra resultat på proven :)

Svar: Tack så jättemycket, det hoppas jag med ^^
Nalliz

2014-02-27 @ 13:45:42
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0