det nya mat-schemat

Som jag berätade i det förra inlägget håller min familj på att ändra våra matvanor. 
Den har nu ändrats till att vi måste äta 6 gånger per dag.
Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och sen ett kvällsmellanmål
Vi får inte äta ljust bröd, inte äta ost, inte dricka te för att det innehåller tein som inte är bra för kroppen och inte dricka bubbelvatten för att det förstör balansen mellan alla PH värden i kroppen. De 4 saker jag gjorde nästan dagligen :P Har inget emot fullkornsbröd dock ^^
Så imorse blev det fibergröt med hallon och frön, sen lunch och nyss ägg och bacon. Jag åt frukost så sent så behövde inte ta ett mellanmål där. 
Men som tur är får vi dricka ört te, kan inte vara lyckligare! Förhoppningsvis mår min kropp bättre snart ^^
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0