sova (& äta + dricka) bör man annars dör man

Jag förstår inte hur jag kan vara trött varje morgon, jag somnar innan 12 varje kväll och om jag sover mindre än 8 timmar vaknar jag pigg. Jag vaknar av mej själv efter 8 timmar och om jag skulle somna om då kan jag sova förevigt. Hur länge ska du sova för att vakna pigg? :)
 
Idag som ni kanske vet är det 9/11... Kan inte förstå hur någon människa kunde tänka tanken att skada så mycket människor med ett leende på läpparna. Det gör ont. Jag fölorade ingen (tack Gud) men jag har läst bloggar, träffat människor och läst tidningar om människor som förlorat familj eller vänner. Jag kan bara säga att jag beklagar verkligen och att jag önskar er all lycka i livet! För de förtjänar ni! Massa krmar till er! <3
 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

Vi har just nu en tävling på bloggen, kika gärna in och vara med! vad har du att förlora? :D
KRAM

2013-09-11 @ 11:10:40
URL: http://tobelieve.blogg.se
Postat av: Federica

never forget! RIP

Svar: <3
Nalliz

2013-09-11 @ 18:53:49
URL: http://fedi.blogg.se
Postat av: tess

jag vet faktiskt inte , minns inte när jag vaknade pigg senast oavsett 14 eller 3 timmar sömn :I
har jättedålig sömnrytm

Svar: Det låter inte bra :/ Måste vara jätte jobbigt :/
Nalliz

2013-09-11 @ 19:00:18
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0