Sometimes you need someone to turn the shit around

Sådär ja! AIK - Djurgården, 2-1 första halvelek. Putte drog till affären för att köpa lite snax till matchens spänning. 
Charlie ringde mej nyss och han kan alltid göra mej glad. Han är verkligen det bästa på dagen, att få höra hans röst, även om han bara berättar om motorer (haha) 
Någon dag kommer alla mina känslor ut på bloggen. Den dag då jag inte orkar hålla allt inne, dölja allt med ett leende. Fast jag funderar på att skriva ett word dokument istället, känns nästan onödigt att skriva ut det på er som kanske gillar att läsa om min dag, min skola, min mat ;) haha! 
Älskar er som hänger med genom alla svåra stunder! Kram på er!
 
Har du något/någon som alltid får dej att må bättre? :) 
xo Nalliiz <3
Bilderna från imorse och igår
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Federica

fina bilder!

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Nalliz

2013-09-26 @ 21:56:31
URL: http://fedi.blogg.se
Postat av: Josefine Anerland

Skapa en hemlig blogg annars, där du kan skriva allt och ingenting! :)

Svar: Skulle jag nästa kunna göra, men vem skulle läsa lixom? :/
Nalliz

2013-09-28 @ 12:28:36
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: Agnes Bjurek

Superfina bilder!

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Nalliz

2013-09-29 @ 18:46:37
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0