no picture

Sådär, nu är idrotten och matten avklarad! Sista lektionen nu sedan hem! Gudars vad skönt... Men då måste jag skriva lite phsykologi och plugga lite spanska innan jag får ta det lugnt. LÄNGTAR tills jag får sova inatt..
Är det bara jag eller är det kallt? Fryser som en naken björn typ hela tiden. Skulle verkligen behöva en one piece, uggs/tofflor, varm choklad/TE/kaffe, film, kuddar, täcke, soffa/fåtölj, god mat, godis, kakor, Smulan och Charlie. Det är det bästa jag skulle kunna tänka mej nu! Mmmmmmm, skulle vara perfa!
Eller vad tycker du? ^^ 
xo Nalliiz <3
 
ingen bild nu, lägger upp någon fin ikväll <3

Kommentarer
Postat av: du vet vem

j a g v i l l h a g o d i s o c h a l l t g o t t !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Svar: Haha fin du är Emilia! ^^ Det var det jag försökte sammanfatta ^^
Nalliz

2013-09-19 @ 15:21:10
URL: http://larssonemilia.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0