music is my life

Sitter just nu på bussen instängd i musikens värld. Det är det bästa jag vet! Att bara kunna stänga ute världen när jag vill. Ta det inte fel, jag älskar att umgås och vara social oxå! Jag har tänkt mycket på detta med musik och jag tror jag har en tråkig nyhet. Jag är beroende av musik, musiken är som min drog. Jag kan seriöst typ bli hög på musiken, om jag lyssnar på en låt i lagom volym med lagom bas får jag rysningar, pulsen ökar och jag kan ärligt glömma vissa saker bara för att jag njuter, det är skumt! (lagom = mycket)
Känner Du som jag när det gäller musik? :o eller känns det som att du är "beroende" av något annat? :) 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: Anna

oj tack så jättemycket vad glad jag blir! verkligen.

har faktiskt tänkt byta header nu någon dag men är tveksam!:)

Svar: Nej byt inte! :o den är så fin å personlig så det är underbart :)
Nalliz

2013-09-03 @ 21:00:09
URL: http://annabetlehem.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0