how to do a monday

Idag är det måndag. Gudars vad de är jobbiga.. Vill bara att de ska ta slut. Men idag blev min måndag bra! 
Hur gör man en måndag bra?
1. Täffa Amelie
2. Hitta vindrovor på Hemköp för 10 kronor lådan
3. Träffa pojkvännen/flickvännen
Det var underbart! När jag och Charlie låg och mös var han jätte söt, pussade mej på kinden och strök mitt hår. Kunde inte önska något annat en måndag.
Vad tycker ni om måndagar? :) Och vad gör du för att fördriva tid/njuta av tiden? :)
xo Naliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack så jätte mkt :D
Rolig bild, haha ^^ Måndagar...ja jag hade onsdag i går då jag vakna så min vecka lär bli lång ^^

Svar: Haha! Hela min förra vecka var onsdag :P Det var jätte jobbigt x)
Nalliz

2013-09-10 @ 10:09:11
URL: http://vampirediarieslovesucks.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0