Friday night

Igår var en bra dag. Jag hade valt rätt kläder (för en gångs skull) och vädret var perfekt för att fota Simone. Jag är glad att jag hade med kameran oxå för att imorse när jag gick från bussen var det jätte vackert ute. Iallafall, igår kväll efter att jag fotat med Simone åkte jag hem till Charlie och vi hade det jätte mysigt med lite film, umgänge (hans bröder) och lite snax. När vi hade ätit middag (runt 9 -.-) ville jag åka ut och tilla på stjärnorna, så jag frågade Charlie om han ville ut och åka lite bil och det ville han. Vi stannade på ett ställe där det oftast inte är någon och jag satte med på motorhuven med ryggen lutad mot vindrutan och tittade på stjärnorna. Charlie tyckte det var kallt och hganska trist men han var jätte söt och gav mej typ samma komplimanger jag gav till stjärnhimlen. (exempel; "det är så vackert" "ja det är det, speciellt åt det här hållet" *tittar på mej*) och tackvare Charlie har jag fått en ny favorit serie... Heroes. Den är grym och man kan inte sluta titta!
Imorse när jag gick hem följde en av våra hästar mej när jag gick vid hagen. 
Idag har jag varit i den lilla staden där jag växte upp  mina första 7 år för att gratta min kusin. Alltid lika kul att träffa dem, och då passade jag på att fläta min ena kusins hår (<3)
Vad har du gjort idag? :) 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0