well...

Ibland händer saker vi inte räknat med, saker vi inte vill ska hända, saker vi försöker undvika. Idag är en sån dag, dock har det inte hänt mej, men jag vet exakt hur det käns. Emilia har gått egenom en förändring i hennes liv som man helst avstår från. Nej, det är ingen död, men händelsen är fördjävlig. Vi pratade för några timma sen och gråten satt i hennes hals. Och jag lider med henne för att det hände mej för lite mer än ett år sen... Önskar att jag kunde hjälpa henne att må bra, men det finns inget man kan göra, inget jag kan göra. 
I love you my friend, och jag önskar jag kunde hjälpa dej att må bra :/ 
xo Nalliiz <3
världens sötaste <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0