want to get away

Jag har länge velat åka från Sverige ett tag, njuta av en ny miljö och nya upplevelser. Efter att jag sett letters to Juliette blev jag otroligt sugern på att besöka Verona. Se Romeo och Julia balkongen och besöka en ny Italiensk stad, skulle vara otroligt! Och nu kan man ju vara med och tävla med momondo om en drömresa till en valfri destination. Och jag tycker personligen att momondo är en bra hemsida när det gäller att hitta resor. 
HÄR hittar du momondos hemsida, och HÄR kan du vara med och tävla.
HIT vill jag åka, kolla hur fantastiskt det ser ut, kan bara säga att när jag läser om det blir jag ännu mr sugen på att åka dit! ^^
Bild på ett rum..
bild på balkongen
bild på Verona
 
Va med och tävla NU, du vet aldrig när det är din tur att vinna ^^
xo Nalliiz <3
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0