pallar inte

Du vet den där känt den där känslan av att du inte vet vad du ska göra? Inte hjälplös utan du vet inte vart du ska vända dej för att få hjälp? Japp här är jag och behöver hjälp med en grej i psykologin, men ingen har tid just nu.. Måste bli klar idag. Sedan ska jag även fixa mina naglar och hitta frisyr tills imorn.. AAH blir galen! Dock kan jag trösta mej med att jag hittat Herkules på film! Såg den för 5 år sen och blev kär. Kollade på den i bussen när jag åkte hem och den är fortfarande lika bra! Yes! 
Har du någon favorit film från att du var yngre? :)
xo Nalliiz <3
Herkules är inte ens med på bilden men jaja.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0