min diet

Nu är det såhär, jag är inte nöjd med min kropp men jag är allergisk mot dieter. Men nu har jag hittat en som passar mej, jag och Amelie  kom på namnet; yolo dieten! Man äter vad man vill men har back in mind att träning+nyttig mat = bra för kroppen. Vilket är viktigt hur lite man än bryr sig om dieter, kroppen ska må bra. Men istället för att banta, dricka pulver, 5.2 eller svälta sig. Jag äter vad jag vil, dricker vad jag vill och tränar med måtta. Och jag kan säga att den "dieten" funkar perfekt för mej ^^ I somras gick jag till och med ner 5 kilo med dieten ;) Dock ä'r jag svag för frukt oxå, så det är ju inte bara sötsaker, haha.
Har du någon diet? Och vad tycker du om min "yolo diet"? ;)
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh så gott! :D

Svar: Ja ^^
Nalliz

2013-10-04 @ 23:53:59
URL: http://hannakarlssson.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

Jag älskar Espresso House!

Svar: Jag förstår dej verkligen! :D är helt förälskad ^^
Nalliz

2013-10-07 @ 18:54:11
URL: http://www.junitjejen.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0