meet me half way

Igår när jag skulle gå hem från bussen efter skolan såg ja något som jag inte vet om de va mysigt eller inte, halva vägen snö och halva höst. Ja, vi hade snö igår. 
 
Men igårkväll tänkte jag på annat än att snön är för tidig, jag åkte ju med Charlie igår till hans kompisar och vi skulle tydligen köra bilkurragömma. Då ska man åka och gömma sin bil, sedan skicka ledtrådar till de som sitter i andra bilar och alla ska då leta efter den gömda bilen. Går man ut ur bilen blev man diskad. Det var så sjukt kul! Och jag blev nog lite tajtare med Charlies kompisar :)
Här kommer en till bild på gårdagens snö ;) 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0