little plan

Jag sitter just nu och spånar lite idéer om headern. Jag har hittat 3 bilder jag vill ha med och sedan undrar jag hur mycket av mina egna jag ska ha med, de tre jag hittat är från tumblr.
Dessa tre är väl fina? Har lite höst bilder på kameran som jag har tänkt lägga in oxå, på något sätt, dock i en annan bild. Vad tykcer ni om idén? Kommer nog låna Emilia oxå för att fota lite frisyrer till headern, om vi har tid och om hon vill såklart. 
Men ska fortsätta kolla lite :) 
xo Naliiz <3

Kommentarer
Postat av: Elsa

Har en frågestund på bloggen så skulle vara snällt om du ville ställa några frågor, kram :)

Svar: Jag kollar under eftermiddagen :)
Nalliz

2013-10-18 @ 17:20:56
URL: http://henrikssonelsa.blogg.se
Postat av: Emilia

Jag ställer upp!!!

Svar: As bra! Kommer bli super bra ^^
Nalliz

2013-10-18 @ 21:49:43
URL: http://larssonemilia.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0