...

Igår bloggade jag ingenting (fy!) men jag hade verkligen ingen lust, har ingen lust nu heller men jag har tid. Jag vet att jag pratat om yolo-dieten och jag tycker att den äger! Det är den bästa dieten jag vet om, alla andra dieter krånglar till allt. Men idag har jag nått botten! Jag klarar inte att spela att allt är bra mer. Jag känner mej färdjävla ful, tjock och jag orkar inte mer. Så nu kommer jag ta tag i detta och börja träna igen, tänka på vad jag äter och förhoppningsvis bli bättre. Dock kommer jag inte bli som dom som kollar alla värden på mat etc. Sen kommer jag aldrig sluta njuta av mat, det kan jag lova! Men ska lixom bara ha mer koll.
Thank you for reading! <3
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0