dags igen

Då är det dags att åka tåg igen då. Har tänkt plugga under resan, behöver bli klar med ett par saker i skolan. 
Jag har plåster på tummen och pekfingret på höger hand så skriver med långfingret :P
Jag kan inte förklara hur glad jag är att min engelskalärares barn är sjukt och att vi har prov i historia/svenska på onsdag (jobb på valfri plats) 
Jag har fixat biljetter till Stockholm och hem, dock kunde inte pressbyrån här ladda mitt sl kort... Men det är för att detta inte är Stockholm. 
Nu ska jag bege mej ut :)
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: Jennah

Tycker det är lite skoj att åka tåg faktiskt. Särskilt nu när jag har körkort kan det vara skönt att åka ibland, haha :)

Svar: Det är otroligt skönt, mycket skönare än en tur med bil :) men flänger bara fram och tillbaka känns det som :/
Nalliz

2013-10-14 @ 14:21:39
URL: http://kulturjennah.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0