beauty

Idag slutade jag 13.10 istället för 14.35, var sjukt skönt kan man ju säga. Så jag drog till Waynes Coffee (inte min favorit) och tog en fika med Emilia. Kan bara säga att jag inte skulle velat göra det med någon annan idag. För ibland behöver man prata, lyssna och fika efter en tråkig dag. Vi satt och fikade i lite mer än 2 timmar och det var perfekt. Tack för det vännen! Betyder mycket att vi två drog ut :)
Sen när jag kom hem fick jag övningsköra lite innan Charlie kom på besök. Sedan åt vi en jätte god lax till middag och bulle till efterrätt ^^
Vad har di gjort idag? :) 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

gott!

Svar: Helt otroligt ^^
Nalliz

2013-10-08 @ 14:45:43
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0