Attention!

LÄS DETTA INLÄGG DIREKT NÖR DU SER DET!
Glossybox (!!) har 20 % på alla produkter, det gäller idag och imorn! 
Att beställa en Glossybox kostar 139 kronor i månaden, och personligen tycker jag att det är värt det. Eller vad tycker du? :) Du får boxen designad själv, du kan alltså välja produkterna till den beroende på vad du vill. De sammarbetar dessutom med över 100 skönhets märken, exempel; Yves Saint Laurent, Victor & Rolf, Matrix, Chloé och Dermalogica. Yep, klart värt det.
HÄR , HÄR & HÄR kan du ubeställa Glossybox!
xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: Ronja Andersson

Åh jag har funderat väldigt länge på om jag ska köpa en eller inte! Vill men vet inte om jag vill lägga pengar på det... :)

Svar: Jag tycker det är klart värt det ^^ men det är för att jag älskar att få hem paket ;)
Nalliz

2013-10-31 @ 20:54:47
URL: http://ronja.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0