big love

Nu är jag klar med plugget! Har ont i armen, haha!
Men i bakgrunden av pluggandet har jag kollat på ett marathon som visade bröllop, bröllopdklänningar och massa vackra saker. Jag ÄLSKAR bröllop, jag vill gifta mej! Dock finna det så många vackra klänningar så jag skulle aldrig kunna bestämma mej. Jag brukar sitta och gråta när brudarna är så lyckliga för att de hittat klänningen de vill ha och när mannen blir så lyckligt för att hon är vacker och när de pratar om relationer med föräldrar eller tidigare relationer. Min dröm är att bli bröllopsfotograf!
Tänkte lägga upp lite vackra klänningar nu <3
xo Nalliiz <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: molly - jmphoto ♛

gud vad fina!!

sv: åh tack snälla du! :D

Svar: Vist är dem :')
Nalliz

2013-10-20 @ 21:00:54
URL: http://jmphoto.webblogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0