this is the end

Jag kan ha uttryckt mej fel till vissa människor. Jag kan ha visat miner som jag inte borde. Jag skäms faktiskt... Jag snackar inte skit om nån, men jag uttrycka mej fel, använda fel ord och sånt. Jag kommer sluta tvärt! Det jag känner och tycker om andra kan jag hålla för mej själv, för förr eller senare märker de iallafall. De som sårar mej pratar jag ju inte med. Men iallafall, jag ska sluta tvärt, för jag vill inte vara lika dum som dom som varit elaka mot mej. 
I love you!
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: bysus

hej tjejen vilken härlig blogg du har!
Kika gärna in på min, kram :)

Svar: Det ska jag, kram :)
Nalliz

2013-11-07 @ 15:45:18
URL: http://nattstad.se/bysus

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0