saturday night

Nu är det lördag igen och jag har pluggat även fast jag egentligen bara åkt bil med Charlie och hans kompisar. Jag och Charlie valde att äta middag hemma hos mej med familjen och det leder alltid till en massa samtal om länge sen, nu eller saker som inte all akommer ihåg. Men efter maten gick jag och Charlie upp till övervåningen och kollar just  nu på finalen för DreamHack som går på 6an. Inget jag kan tipsa om för de använder massa konstiga ord och förklaringar, men man fattar kanske 40 % efter ett tag. Vi har köpt 2 olika Marabou och det gör en del av kvällen!
ÄLSKAR choklad!
Hoppas ni alla får en skön lärdags kväll och har haft en fin dag! :) 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer
Postat av: vanja

så fin blogg :)

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Nalliz

2013-12-01 @ 15:42:24
URL: http://vvanja.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0