Plugg, plugg och mer plugg

Det är galet hur mycket saker jag har att göra i skolan... Får huvudvärk av att tänka på det :( Och idag ligger min fokus på vårat andra vetenskapliga arbete vi ska skriva samt juridik inlämningar så jag
kännar att jag gjort något bra. 
Ikväll slipper jag ifrån plugget och träffar Charlie samt hans kompisar och ha trevligt. Men innan det ska jag verkligen satsa på läxorna :/
Hoppas ni alla får en skön morgon så skriver jag sen :) Och det var lite oklart men jag är ledig idag eftersom att jag var på öppethus igårkväll ^^
xo Nalliiz <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Åh gott!!

Svar: Det var det verkligen ^^
Nalliz

2013-11-29 @ 12:18:17
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: liborius

åh segt..jag har också massa plugg!

Svar: Vist är det :( man får ju ångest när det blir för mycket :(
Nalliz

2013-11-29 @ 16:21:16
URL: http://liborius.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0