lussebullar

Idag när jag kom till skolan finns det lussebullar i cafeterian! Wei! Och inte nog med att det är bra, jag lyssnade på 1D's nya skiva igen och jag får verkligen rysningar över hela kroppen! Idag börjar bra :) 
Efter skolan ska jag och Amelie dra till gymmet innan jag åker hem. 
Charlie sov hos mej inatt och det var jätte kul att träffa honom igen :) 
Och imorn blir nog oxå en bra dag för mamma har bjudit med mej på en sak ^^
Hoppas ni får en bra dag :)
xo Nalliiz <3
 tre flätor från igår, finns på instagram 
schoolbraids 
Eller
nalliizloop

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Gott med lussebullar!

Svar: Det är så otroligt gott :D
Nalliz

2013-11-26 @ 13:21:52
URL: http://josefineanerland.blogg.se/
Postat av: fotografvesna.se

den första är så fin

Svar: Tack så jättemycket! :D
Nalliz

2013-11-28 @ 15:45:32
URL: http://fotografvesna.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0