lost

Ni vet de där dagarna när hoppet långsamt försvinner ut ur dej? Hur du tappar lusten och ögonen fylls med tårar utan att du vet varför? Så har jag idag. Jag kan inte förstå varför men jag har tappat all lust. Inte bara för att det är "jobbigt" att vara jag idag, utan för att folk runt om mej sårar mej. Jag vet inte om de vet om det, men vissa saker gör ont och de fattar nog inte att de gör det. Så jag är inte arg men har svårt att fokusera. Svårt att tänka. Svårt att uppskatta. Men nu är snart dagen slut och då ska jag hem och springa lite, få ut lite ilska och sorg så att jag orkar med resten av veckan.
Puss på er mina fina läsare och tappa aldrig hoppet! 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0