from now, you are the only one I trust

Guess what, min spanska lärare kom inte. Jag frågade tre lärare om hon skulle komma tillbaka. Första läraren frågade jag vid 20 över 11 och han sa att min spanska lärare skulle komma tillbaka, andra läraren vid 20 över 12 och han sa att hon skulle komma tillbaka och tredje när vi börjat och hon sa nej när jag frågade. Så tack Malin, du är nu den enda läraren jag litar på. Snacka om att jag är pissed! Jag kunde åkt hem 20 över 12 men fick vara kvar mycket längre... Doch så har jag och Perra haft kul och drivit med skolan och pratat ut lite. Tack Perra! 
Hoppas du haft en fin eftermiddag och att det inte regnar hos dej!
xo Nalliiz <3
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0