Whöööt?!

Idag är en ny dag, inte så jätte pigg men de känns bättre när jag vet att jag kommer använda min väska ^^
Nu på morgonen berättade mamma massa konstiga saker om mat å sånt, man blir nästan rädd asså :/ typ ni vet cocacola light? sån där diet cola? den innehåller ju mer sötningsmedel än en vanlig cola, men de e inte de värsta.. de finns ämnen i den som i till exempel är förbjudna i USA, de ämnena kan orsaka huvudvärk, sömn problem, sömn rubbningar å massa konstiga saker som är dåliga för kroppen :( jag har aldrig druckit sån men nu fattar jag varför mamma sa åt mej att inte göra de :/ jag tycker inte de e värt att köpa huvudvärk för 14 kronor eller hur mycket de nu e :P
Nu ska jag dra, dags att åka till skolan :)
xo Nalliiz <3



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0