thought everything was good...

Idag har jag upplevt glädje och sorg, skratt och tårar. 
Idag var det ett avenemang i Flen som är döpt till Tildas Dag. Tilda var 8 år när hon drabbades av hjärncancer. Hon gick igenom en tuff kamp mot cancer, men tillslut lyckades cancern ta ännu ett oskyldigt liv. Idag träffade jag hennes föräldrar och hennes klass sjöng en sång till minne av Tilda. Det var en tillställning med fika, loppis, fiskdam och massa roliga saker. Jag köpte ett Tilda-halsband och det föreställer en ängel. Alla pengarna som samlades in gick till barncancer fonden. 
När jag kommer hem fick jag reda på att Charlie inte kommer hit...jag vet inte vart vi är påväg nu mera även fast vi har våra underbara stunder, som igår. 
Men nu har jag stängt av mobilen, gått på en promenad och bloggat. Allt är klart. Bara att tagga till Eurovision ikväll! 
Slut på energi så orkar inte lägga upp bild.
xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Tack så jättemycket, har nu gjort om min header så skulle uppskattas om du gick in och kollade på den o gav respons. Kram :)

Svar: Wow! Jätte fin! Jösses asså! :D
Nalliz

2013-05-18 @ 17:15:33
URL: http://paam.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0