start all over

Sådär ja, nu sitter jag med datorn å bloggar (skönt) och jag har tänkt börja om från början nu med alla mina planer. Jag har skrivit ett antal gånger att jag ska blogga mer om mode, mer om bloggar, veckans nånting etc, men aldrig kommit till slag. Nu är det dags! Skolan är ju snart slut så då kommer väl sommarens härligheter oxå om man bortser från sommarjobb ;) 
Idag börjar jag dagen med spanska, dock börjar den efter lunch.. den slutar så att jag ska hinna med 15.20 bussen x) men drar till skolan ändå, vet inte om det är spex idag men jag tror de. 
Idag firar även jag å Charlie 5 månader tillsammans (1 år och 5 månader) så jag ska till honom idag :) ska till honom på torsdag oxå, för vi ska sova i Nyköping så det är närmare flygplatsen :) vi ska ju lixom samlas 05.30 på fredag morgon inne på skavsta flygplats ;) Då bär det av till ROM :D
Time to end this, ha en super skön dag idag å hoppas alla har sol (som jag) ^^ 
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0