something for all

Idag har dagen flutit på, en diskussion på SAM, film med kompisar på håltimmen å sedan spex i typ 40 min :P nu är jag påväg till pappa, skönt att få äta gott å vila ut :)  och om en vecka åker jag till Italien! :D 
Idag fick jag å Amelie se klasslistan för nästa år eftersom att man väljer inriktning (ekonomi, företag, juridik) då, Alla i min klass som valt juridik utom 4 hamnar i samma klass :D de andra 4 fick gå i föreragsklassen :/ så Amelie hänger med minst 2 år till ;) haha! have to say, she is a real friend <3 
Nu hoppas jag att alla har en skön kväll! 
Kram! xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: △ ida.

sv; tack så jättemycket!! :'D visst är han! och han tackar! c:

2013-05-25 @ 21:50:07
URL: http://prinsesc.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0