Future plans

I söndags fotade jag, jag kan säga att jag har inte fotat djur/natur/människor på kanske 4 månader. Men i söndags stannade jag, lillasyster å mamma i Hammarby sjöstad och fotade körsbärsträden :) underbart att komma ut och fota! I maj åker ju jag till Italien igen å då blir det riktig fotografering! Gu' va jag längtar! 
Men tillbaka till rubriken, jag tänker byta header :) ska försöka fixa en ikväll (med hjälp av min älsade vän Ewe!) antagligen så kommer det väl tillkomma lite fler ändringar när jag väl börjat ;) 
Jag kommer även tipsa om en blogg som jag beundrar! så missa inte det! :)
xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: bambi

sv: tack! :D "/love Bambi"- ikonen har jag gjort i photoshop med två olika typsnitt på text och pussmunnen har jag laddat ner som färdig pensel! :)
Kram /Bambi

Svar: tack så jätte mycket! :)
Nalliz

2013-05-14 @ 13:12:36
URL: http://nattstad.se/bambis
Postat av: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Ja, det är ett väldigt fint linne :))

2013-05-14 @ 14:12:56
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0