våffeldagen?

Idag är det våffeldagen vilket jag och Amelie kom på när vi stod i matkön å två lärare från ett annat program sa det till varandra :P min familj bröt traditionen å åt kyckling wrap istället ;)
Efter skolan tränade jag, känns fortfarande i benen och magen kändes något otroligt när vi lämnade gymet, satsar på träningsverk ^^
Matte prov på onsdag... jo men det kommer gå fint *NOT* :/ fattar nada av vissa saker i kapitlet... :(
Nyss kom mamma iallafall å skulle väl "hjälpa" mej med matten efter att jag försökt själv å Putte försökt, men ingen av oss fatta x) men mamma ville visa en film på hennes facebook istället, det är på två små killar som ska spela hockey men ena killen kan inte så den andra hjälper han som inte kan, sen spelar målvakten att han ska pucken men missar så den lilla killen får göra mål :) Jag bryter ut i gråt när jag ser den, älskar den! ska se om jag hittar den sen :)
Top model final ikväll! tagga!
Bloggar senare :)
xo Nalliiz <3
bild på Akilles, vet att det inte passar men den är fin :)

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tack så mycket :))

2013-03-25 @ 19:45:41
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0