soon

Nu sitter jag å pluggar i väntan på Ewe :) Louise gick för lite mer än en timme sen :/ men nu har ja pluggat lite så ja slipper nästa vecka :)
Vi gör en jätte rolig grej på engelskan :D vi ska skriva typ ett manus ^^ UNDERBART!
Provet idag gick bra, lämnade lektionen med ett B ;) så himla skönt! :D men måste säga att de jag diskuterade med va jätte bra! :)
När Ewe kommer ska vi hämta biljetterna sedan ska vi in å prova kläder på ny renoverade HM :D de e inte helt klart men de e sjukt fint ändå :)
Nu ska plugga de sista innan Ewe kommer :)
Hade underbart så hörs vi inatt :)
xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Svar: Tack för tipset men är nöjd med min för tillfället ^^
Nalliz

2013-03-15 @ 22:22:01
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0