nya tankar

Nu sitter jag på bussen, som väldigt ofta :P men jag har tänkt mycket på bloggen, tävlingen och er läsare å kommit fram till att jag har vissa saker jag ska ändra :) de sakerna jag har tänkt göra är att fixa kategorierna igen, fixa utseendet å tankarna runt tävlingen är att den ska starta tidigare ;) jag kommer berätta mycket mer från datorn sen :)
Hoppas alla haft en bra dag? :) själv bröt jag ihop lite snabbt under spanskan (sista lektionen) för att jag hade så äckligt ont i armen :/ har fortfarande ont men inte alls lika ont :)
Men som sagt, jag bloggar mer hemma sen :)
xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: Mira

Åh... Va kul älskar verkligen din blogg! :D

Svar: Men gud, tack så jätte mycket! :D blir tårögd! :')
Nalliz

2013-03-19 @ 16:37:01
URL: http://mirreeveryday.blogg.se
Postat av: Sara - Hold on be strong

Åh vad segt!

Svar: Ja, men nu är det bättre :)
Nalliz

2013-03-19 @ 18:25:38
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0