mornin'

Jag har varit vaken en halvtimme längre än vad jag brukar.. vet inte varför egentligen :o jag som älskar att sova :P
Igår va en dag som innebar att jag satt i en bil medan Charlie fixade däck, olja, bränsle etc. innan vi efter 3 timmar åkte hem från hans kompis, när jag skulle åka hem var det stjärnklart igen så vi stod ju såklart å kollade lite på dom innan vi insåg att bussen gått x) oops, my bad! så han körde hem mej ^^
Ikväll är det Top Model Sverige :) närmare å närmare finalen :D
Nu ska jag dricka mitt te å hålla sjuka mamma sällskap innan jag ska åka till skolan :/ Lillasyster är oxå sjuk :/
Hade underbart! 
xo Nalliiz <3
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0