"money must be funny in a rich mans world"

Nu sitter jag i skolan å tänker på allt jag egentligen vill göra.. resa, shoppa, äta god mat. Varför ska pengar vara så himla avgörande? vill ha alla de pengar som behövs för att resa, jag skulle kunna plugga utomlands, bara för att få den upplevelsen. Skulle vara skönt att åka iväg från allt här. Skulle dock sakna min familj. Skulle kunna åka till Thailand där min älskade mormor och morfar bor ;) plugga thaländska ;) haha!
Nu börjar engelskan, hörs när jag kommer hem efter träningen :) 
xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ibland känner jag så med :( Skulle så gärna vilja åka till USA. Fin blogg! Kram

Svar: Jag oxå, New York in my heart! Tack så jätte mycket! :D du är jätte duktig på att fota! :D
Nalliz

2013-03-11 @ 13:50:12
URL: http://matildius.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0