Flicka

Nu har jag kommit hem till pappa, två små söta påskkärringar kom förbi :) de va så sjukt söta! ^^ jag ska ta bild å lägga upp bild sen :)
Jag ska börja med min nationella prov process så jag tänkte att ni fina läsare kan få följa med på den processen å kanske tycka till lite :) hoppas ni vill de ^^
Rubriken heter flicka för att jag å lillasyster kollar på en film som heter flicka. Den är helt sjukt bra å fin!
Jag kommer lägga upp nån bild från den med ^^
Så som dom bor i filmen vill ja bo i framtiden :D
Men nu måste jag kolla å dricka upp mitt te ;)
xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: En flicka som är stark

Barn är så söta :) Hoppas du får en fin påsk!

Svar: Tycker oxå om barn ^^ Tack detsamma! :)
Nalliz

2013-03-28 @ 19:18:57
URL: http://jessi91.spotlife.se

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0