didn't want to show you

Igår var det ingen bra dag för mej, blev ledsen i skolan och dagen var inge vidarde. Men ville inte skriva några depp inlägg så jag försökte vara glad för det mesta. 
Men idag är en ny dag! Glada miner efter att jag hunnit med bussen och klarat 24/25 glosor på spanskan :) 
Amelie är sjuk, inget vidare bra eftersom att vi hade tänkt träna idag, men Louise och jag ska träna idag istället :) 
Vi har klassråd just nu, skönt att bara sitta och lyssna :) lärarna frågade om engelska stödet var bra, vet inte om jag bloggade om det när jag var där men herre jösses vad jag var irriterad över hur dåligt det var! Pratade då med lärarna å dom tyckte det var bra att jag hade starka åsikter :P så fick några små vi-vet-vad-du-tycker léenden :P
Ha en skön dag!
Vi hörs senare :)
xo Nalliiz <3

Kommentarer
Postat av: Micaela Hedin

sv: tack så mycket! Blir så glad!:D Lust att följas via bloglovin?

Svar: Absolut, fixar när ja kommer hem :D
Nalliz

2013-03-14 @ 15:28:10
URL: http://micaaelas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0