You are beautiful

Imorgon fyller Puttes mamma 75 år :) det firade vi idag med middag på Acropolis i stan :) jag tog en skagen toast till förrätt och en plankstek till varmrätt :) bilder kommer från mobilen senare ikväll!
När vi kom hem från resturangen märkte jag hur fint solen låg på våran gård och jag fick idén att fota med en av med mina favorithästar i stallet, Marängen :) Hon är det senaste tillskottet i stallet och väldigt unik (precis som alla andra hästar i stallet som jag berättar om någon annan dag) eftersom att hon har en mamma som är brun och en pappa som är . Hon är svart men skiftar i brunt och hennes svans är svart fast med typ "dip-dye" ;) super fin! Störst i stalet oxå så hon var lite tung att hålla i ;) ska försöka fota med de andra oxå men Jojjo å Enia är lite "läskiga" :/
Mpjjen längst fram och Enia bak <3
xo Nalliiz <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0