tidig morgon

Inatt sov jag hos Charlie, vilket betyder att jag vaknade klockan 6 imorse.. dock så var det ju fint väder så det är lugnt för mej, men är fortfarande trött :P tycker synd om Ippa som ska bli sminkad senare x) 
Just nu sitter jag framför TV:n å tittar på "uppdrag missbruk" och det är både hjärtskärande och helt underbart att se, de flesta blir "rena" i slutet :) jag får alltid tårar i ögonen när texten kommer upp å berättar hur länge de som varit med i programmet varit rena :') jag har precis avslutat frukosten som bestod av ägg, bacon och juice, nu ska jag göra en kopp te :) det behöver jag! 
Hoppas alla hair en skön dag!
xo Nalliiz <3
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Vad heter du?
Jag tycker du ska klicka här också

E-postadress: (Det blir våran lilla hemlighet)

Har du någon blogg jag kan kika in på?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0